banenr

U prublema di l'equipaggiu di pollo cù a cintura di manure di deviazione

A qualità di u cinturione di manure, a saldatura di u cinturione di manure, u rullu di gomma sovrapposta è u rullu di trasmissione ùn sò micca paralleli, u quadru di a gabbia ùn hè micca dritta, etc.

1 、 Prublemu anti-deflector: l'equipaggiu di pollame cun cinturione di manure runaway pò esse dovutu à u cinturione trasportatore di allevamentu di gabbia di pollame senza l'installazione di a messa in funzione di u cinturione di manure anti-deflector runaway causatu da

2, a qualità di i prublemi di cinturione di manure: l'equipaggiu di pollo cù a deviazione di u cinturione di manure pò esse duvuta à l'altu cuntenutu di impurità in u cinturione di manure, a cumpusizioni di l'arrangiamentu irregolare hà purtatu à a deviazione.

3, i prublemi di saldatura di cinturione di manure: l'equipaggiu di pollame cù cinturione di manure runaway pò esse duvuta à a cunnessione di u cinturione di manure ùn usa micca cracking high-frequency spot welding technology, ci hè ancu perchè a saldatura hè generalmente a saldatura manuale, u metudu di saldatura hè ancu unu di i mutivi di u cinturione di manure di l'equipaggiu di pollo fughje.
pvc_manure_belt_02

Per u sopra parechji mutivi causati da l 'ordine, pò esse risolta sicondu i seguenti suluzioni

1、Per u difettu causatu da u dispusitivu runaway: pò esse risolta da installà u mètudu carta anti-runaway.In generale, un set hè stallatu trà 6-7 gruppi di gabbie, chì ponu impedisce u fenomenu di deviazione di a cintura di manure di l'equipaggiu di pollo.

2、Per u fallimentu causatu da a qualità di u cinturione di manure: pò esse risoltu cù l'usu di materie prime in polipropilene senza impurità, l'usu di u prucessu ùn hè micca faciule per stretchà u metudu di deformazione.

3、Per u fallimentu causatu da a saldatura di cinturione di manure: pò esse risolta usendu a saldatura à alta frequenza, a saldatura à alta frequenza di a striscia di gomma hè un metudu semicircular.Ùn hè micca faciule di cracke.Rilevate u dipartimentu tecnicu per sguassà u cinturione di manure in i dui lati di a lunghezza di a cunnessione per ritruvà a saldatura, u focu quì, hè u prublema di l'articulazione cù, questu hè u bisognu di cumpetenze di maestru di saldatura, in generale sia pocu saldatu. o incorrectly welded, welding overlap cù una varietà di manere, deve esse basatu nantu à u so propiu equipamentu di saldatura à sceglie un mètudu di saldatura raghjone.

4, u rullu di sovrapposizione è u rullu di guida ùn sò micca paralleli: aghjustate u bullone à e duie estremità di u rullu di sovrapposizione, fate u parallelu.

5 、 U quadru di a gabbia ùn hè micca drittu: Ricorrete u quadru di a gabbia.


Tempu di posta: 02-Jan-2023