banenr

Cumu affruntà i prublemi cumuni di u cinturione trasportatore di falda?

I clienti anu sempre più richieste per diverse cinture trasportatori.Ci sò parechji prublemi in u prucessu di usu, ancu pruvucannu tutta a linea di produzzione per piantà a produzzione, chì hè più distressing.Eccu cumu si tratta di prublemi cumuni cù u cinturione trasportatore di falda.

1、E se u cinturione trasportatore di u baffle di a gonna manca di allineamentu?

U cinturione trasportatore si trova spessu in u prucessu di produzzione, allora, avemu aghjustatu a funzione di striscia di guida per impedisce u runout in a produzzione di cinturini trasportatori.Attraversu l'ajustamentu ausiliariu di a striscia di guida, risolve in modu efficace u dannu à u cinturione trasportatore stessu da u runout di a cintura è prolonga a vita di serviziu.

2 、 A sparghjera si trova ancu spessu in l'usu di un cinturione trasportatore

Ci sò dui mutivi principali.
① Ci sò oggetti duri chì taglianu a cintura nantu à l'equipaggiu.
Soluzione: ferma per verificà u corpu straneru, a parte dannata di a ripresa di fusione calda puntuale è anormale, per ùn espansione a parte off per causà fallimentu maiò.
② U tamburinu hè troppu chjucu, facendu chì a cintura si strappa.
Soluzione: U requisitu generale di u diametru di u rollu hè trè volte l'altezza di u baffle di falda.

A nostra cumpagnia usa l'equipaggiu di fusione calda d'alta freccia, tutti i baffle di gonna, sò un processu di fusione calda abrasive di precisione, paragunatu à u prucessu manuale tradiziunale, più solidu, pianu, bellu.

green_sidewall_07


Tempu di post: 13-Jan-2023