Quandu i petardi sunanu, ci sò dece mila tael d'oru! Accompagnati da u sonu di i petardi festivi, i pruduttori di nastri trasportatori Anai in l'annu di u Serpente l'ottavu ghjornu di u primu mese (5 di ferraghju 2025) anu apertu ufficialmente!
L'ottavu ghjornu di u primu mese, tuttu hè statu rinnuvatu! U sgiò Gao Chongbin, presidente di Anai, è u sgiò Xiu Xueyi, direttore generale di Anai, anu fattu un discorsu appassiunatu di u Capu d'Annu cinese per sprime i più sinceri auguri di u Capu d'Annu cinese à tutti i culleghi è per ringrazià tutti per u so travagliu è i so sforzi di l'annu passatu.
Dopu à i discorsi, u sgiò Gao è u sgiò Xiu anu guidatu tutti i capi di dipartimentu è i partenarii di u centru di pruduzzione à accende petardi chì simbulizavanu a bona furtuna è a prosperità, è u sonu assordante di i petardi significava chì l'ENERGIA saria pruspera in u novu annu!
Travagliemu inseme, purtendu a brama è l'aspettativa per l'annu novu, è apremu formalmente a lotta per l'annu 2025. In i ghjorni à vene, tutti i partenarii di ENN avanzeranu è creeranu un avvene megliu inseme!
Data di publicazione: 06-02-2025